Rahatsızlanan Motosiklet Sürücüsü Park Halindeki Otomobile Çarptı: Ağır Yaralandı

Bursa’nın İnegöl ilçesinde rahatsızlanan sürücünün kontrolünü kaybettiği motosiklet, park halindeki otomobile çarptı. Ağır yaralanan motosiklet sürücüsü Ahmet A.’nın (46) aort damarının yırtıldığı belirlendi.

Rahatsızlanan Motosiklet Sürücüsü Park Halindeki Otomobile Çarptı: Ağır Yaralandı
Yayınlama: 26.06.2026
A+
A-

Rahatsızlanan Motosiklet Sürücüsü Park Halindeki Otomobile Çarptı: Ağır Yaralandı

Bursa’nın İnegöl ilçesinde seyir halindeyken rahatsızlanan motosiklet sürücüsü, kontrolünü kaybederek park halindeki otomobile çarptı. Kazada ağır yaralanan sürücünün aort damarının yırtıldığı belirlendi.

Kaza, saat 18.30 sıralarında Kemalpaşa Mahallesi Ömer Halisdemir Caddesi’nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, Ahmet A. yönetimindeki 16 CBM 815 plakalı motosiklet, sürücüsünün aniden rahatsızlanması sonucu kontrolden çıktı. Kontrolden çıkan motosiklet, yol kenarında park halinde bulunan 16 AJV 225 plakalı otomobile çarptı.

Çarpışmanın etkisiyle motosiklet devrilirken, sürücü Ahmet A. yola savrularak ağır yaralandı. Çevredekilerin ihbarı üzerine olay yerine polis ve sağlık ekipleri sevk edildi.

Sağlık ekiplerinin olay yerindeki ilk müdahalesinin ardından yaralı sürücü, ambulansla İnegöl Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı. Burada tedavi altına alınan Ahmet A.’nın yapılan kontrollerde aort damarının yırtıldığı tespit edildi. Hayati tehlikesi bulunan sürücü, ileri tetkik ve tedavisinin sürdürülmesi amacıyla Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne sevk edildi.

Polis ekipleri kazayla ilgili inceleme başlattı.

Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.