İngiltere'deki Bristol Üniversitesi ve Uluslararası Kanser Araştırma Ajansı (IARC) tarafından yapılan araştırmada, 450 bin 111 kişiden elde edilen veriler analiz edilerek, ultra işlenmiş gıdaların (UPF) tüketiminin üst solunum yolu ve sindirim sistemi kanseri riskini artırdığı tespit edildi.
İsrail ve İran'ın farklı ülkelerdeki büyükelçilikleri arasında adeta sosyal medya savaşı başladı. Tahran'ın paylaşımına Tel Aviv'in yanıtı dünya basınında gündem haline geldi.